Po co firmom IT marketing?

Po co firmom IT marketing?

Warto przeczytać

Współcześni klienci potwierdzenia o rzetelności i profesjonalizmie firmy szukają najczęściej w internecie. Jeśli strona internetowa biznesu i social media nie są dobrze przygotowane, ciężko będzie przekonać kogoś do skorzystania z naszej oferty. Dodatkowo jeżeli jesteśmy słabo widoczni w sieci, mało osób może mieć w ogóle pojęcie o naszym istnieniu. Marketing dla IT to możliwość tworzenia wizerunku firmy IT jako lidera na rynku i eksperta w swojej dziedzinie.

Po co firmom IT marketing?

Lepsza widoczność w sieci

Reputacja eksperta

Content marketing w IT jest pomocny w procesie tłumaczenia potencjalnym klientom zagadnień związanych z naszym biznesem. Niezależnie od branży, wiele przedsiębiorstw potrzebuje sprawnego oprogramowania oraz specjalistów IT. Nie każdy przedsiębiorca jest znawcą tematu programowania, kodowania, pozycjonowania itd. Blog firmowy umożliwia tworzenie tekstów z zakresu naszej działalności tak, aby każdy był w stanie zrozumieć, czym się zajmujemy i jakie korzyści może przynieść to jego biznesowi. Pokażemy tym samym, że posiadamy imponującą wiedzę, którą z chęcią się dzielimy. Reputacja eksperta, przyjaznego klientom jest ważna, kiedy pod uwagę bierzemy liczną konkurencję. To ona pomoże w nawiązaniu kontaktów, a kontrahenci zaufają naszym kompetencjom.

Wzrost konwersji

Dobra widoczność w sieci i reputacja eksperta mogą stać się bardzo pomocne w poszerzaniu grupy klientów. Strona internetowa, która jest warta przeczytania i polecenia poprzez udostępnienia, staje się kolejnym sposobem na promowanie swojej marki na rynku. Im więcej osób ją odwiedzi i zapozna się z naszą ofertą, tym większa szansa, że zdecydują się na skorzystanie z niej. Tym bardziej że zaglądając na naszego bloga firmowego, potencjalni klienci zobaczą, że posiadamy sporą wiedzę w temacie IT i jesteśmy skłonni się nią dzielić. Wzrost konwersji oznacza, że użytkownicy wyszukiwarki Google nie tylko przejrzą naszą stronę, ale również dokonają transakcji. To w oczywisty sposób przekłada się na zyski sotfware house’u lub innej działalności IT. Koszta wygenerowane przez marketing w IT mogą szybko się zwrócić, a z czasem zacząć przynosić wychodzące poza oczekiwania przychody.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *